Werken met de takenmodule

Gewijzigd op Wed, 07 Dec 2022 om 09:35 AM

Vergeet nooit meer een belangrijke to-do op te pakken!

In Dation kun je heel eenvoudig taken aanmaken voor jezelf en/of voor je collega's. Zo heb je niet langer interne mailtjes, notities of post-its aan je monitor nodig voor belangrijke to-do's. 


Zo voeg je een taak toe

Klik rechtsboven op het alarmbelletje om naar de takenlijst te gaan. In de takenlijst zie je alle taken staan en kun je via de paarse knop 'Taak toevoegen' een nieuwe taak voor jou of een collega toevoegen. In de pop-up vul je de volgende velden in:

  • Onderwerp: Geef een onderwerp aan deze taak

  • Opmerking: Vul hier een aanvullende opmerking/omschrijving in 

  • Toegewezen aan: Selecteer welke gebruiker de taak moet uitvoeren

  • Opvolgdatum: Kies de datum waarop de taak uitgevoerd moet worden

  • Druk op 'Opslaan' om de taak toe te voegen

Automatische taken in Dation gebruiken

Wanneer je gebruikt maakt van de mogelijkheid om automatisch facturen te herinneren en/of aan te manen, dan krijg je een taak toegewezen als deze herinnering niet succesvol verzonden is. 

Werk je met de module nascholing, dan kun je activeren dat je een taak krijgt toegewezen als er bij een kandidaat een certificaat dreigt te verlopen. Zo kun je actie ondernemen en tijdig de kandidaat opnieuw kunt inplannen. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren