Locaties introductie

Gewijzigd op Thu, 21 Jul 2022 om 09:27 AM

Ontdek hier hoe locaties jou kunnen helpen in jouw administratie

Locaties - wat zijn het en waarvoor kun je het gebruiken? 

Locaties worden gebruikt om in de planning vast te leggen op welke plek een agenda moment plaatsvindt of begint.  Denk hierbij aan een vaste opstapplaats, een specifiek theorielokaal of oefenterrein. De locatie kan hierdoor worden gedeeld in communicatiekanalen zoals #Planbevestiging, #RijbewijsApp, #Bedrijfsportaal. 


 

Locatie kenmerken

  • Locaties hebben een eigen agenda en zijn daardoor te toetsen op bezetting en beschikbaarheid. 

  • Locaties zijn weer te geven in #Agenda - Overzicht. 

  • Locaties kunnen deel uitmaken van #Plangroepen.
     

Verwante artikelen: 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren