Wijziging m.b.t. inloggen - Wat te doen als een medewerker geen nieuw account heeft aangemaakt?

Gewijzigd op Wo, 7 Dec, 2022 om 12:10 PM

Lees hier hoe je een bestaande gebruiker uitnodigt om een nieuw account aan te maken 


1. Ga naar ‘Beheer’ en klik op ‘Gebruikers’.


2. Klik in het gebruikersscherm op de desbetreffende gebruiker.


3. Klik op de knop 'Uitnodigen om account aan te maken'.


 

» Let op: er zijn wijzigingen omtrent het e-mailadres. Je vult hier het communicatie e-mailadres in. De gebruiker creëert vervolgens zelf zijn account met een persoonlijk account e-mailadres (dit mag hetzelfde e-mailadres zijn als het communicatie e-mailadres, zolang het maar een uniek en persoonlijk e-mailadres is).


» Tip: lees hier hoe je een nieuwe gebruiker toevoegt. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren